BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Home / Program / 1BestariNet / TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN UNTUK PROJEK PERKHIDMATAN 1BESTARINET FASA 2

TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN UNTUK PROJEK PERKHIDMATAN 1BESTARINET FASA 2

YBhg. Dato’/Datuk /Datin/Tuan/Puan,

TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN UNTUK PROJEK PERKHIDMATAN 1BESTARINET FASA 2

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2. Sukacita dilampikan surat berkenaan tinjauan kepuasan pelanggan projek perkhidmatan 1BestariNet Fasa 2 untuk makluman dan tindakan pihak YBhg. Dato’/Datuk /Datin/Tuan/Puan. Borang tinjauan perlu dijawab dan dihantar selewat-lewatnya pada 30 NOVEMBER 2017 dan boleh diakses melalui pautan http://gg.gg/tinjauan2017

3. Sekiranya terdapat sebarang kemusykilan berkaitan perkara ini, YBhg Dato’/Datuk /Tuan/Puan dimohon menghubungi Puan Maimunah Mohd Tahir (0173477739/ maimunah@moe.gov.my ) atau Dr. Kamarul Azman bin Abd Salam (0320817777 / kamarul@moe.gov.my).​

Keprihatinan dan kerjasama pihak YBhg. Dato’/Datuk /Datin/Tuan/Puan, dalam perkara ini didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian.

“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

Saya yang menurut perintah,

Mohamad Fauzi Bin Abd Gani
Urusetia
Pasukan Pengurusan Projek 1BestariNet (Fasa 2)
Bahagian Teknologi Pendidikan
Kementerian Pendidikan Malaysia
Tel : 0320817780

About admin

Check Also

Buku Panduan Pengurusan Pusat Sumber Sekolah

KATA ALU-ALUAN PENGARAH BAHAGIAN TEKNOLOGI PENDIDIKAN Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bersyukur saya ke hadrat Illahi ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: